Alla inlägg under februari 2014

Av seizeeveryday - 28 februari 2014 13:29

Ålder: 12 (13 nästa vecka)
Husdjur: katt, 2 kaniner, 3 marsvin, fiskar och jag är medryttare
Färg på ditt hus: grått
Vad gör du nu: bloggar
När gick du upp i morse: 06:15
När ska du sova ikväll: får se ;)
Duschat idag: nej igår (och ikväll)
Kramat någon idag: aa
Pussat någon idag: nej
Vad har du ätit idag: frukost
Dagens klädsel: mjukisbyxor å tröja
Dagens smink: mascara, läppglans
Har du många vänner: jaa de tror ja:)
Vem pratade du med i telefon senast: Emmy
Vem fick du senast sms ifrån och va stod det: min bestie, Niice :D
ANTINGEN ELLER?
Svart eller vitt: svart
Hund eller katt: båda
Big brother eller Paradise hotel: ingen
Brunett eller blond: båda
Blåa eller bruna ögon: blåa men båda
Göteborg eller Stockholm: Göteborg
Höger eller vänsterhänt: höger
Coca Cola eller fanta: fanta
Pizza eller kebab: båda
Randigt eller prickigt: prickigt
ANTAL:
Personer du hatar: ja HATAR ingen
Personer du älskar: familj, djuren och vänner
Gånger du ätit kött: tusentals ;)
VEM
ska du träffa imorrn: hästen :D
Sjöng du senast för: mig själv :/ (annars var det nåra i skolan innan jullovet typ 10 pers)
Hade du senast en Skype konversation med: mitt ex :'(
VAD
gör dig glad: dom jag älskar
Vill du ha nu: lov!!
Längtar du till: my b-day

Av seizeeveryday - 28 februari 2014 10:49

Hej och välkomna till min blogg!
I denna bloggen kommer ni få läsa om va jag gör, vad som händer, träning och sport (ridning), mode, skönhet och mycket mer.
Hoppas verkligen att ni gillar min blogg! :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards